Nyhetsroboten Posted June 14, 2011 Share Posted June 14, 2011 En ny undersökning visar att nästan hälften av alla iOS-utvecklare även utvecklar för Android, men endast sju procent satsar på Mac. Läs hela nyheten på MacWorld.se! Link to comment Share on other sites More sharing options...
set_lo Posted June 14, 2011 Share Posted June 14, 2011 Jo, 45 läste jag. Och föregående undersökning var av 20 st som jämförelse. Statistiskt säkerställd? Nej. Statistisk indikator. Hm, men nej. Roligt inlägg med extra hype? Tja, kanske det. Nu skall jag ut på stan och göra en undersökning för DN. Det räcker väl med två missnöjda iPhone-användare och vi har en slutsats ... Eller kanske inte. Hm. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mattiasgbg Posted June 14, 2011 Share Posted June 14, 2011 3 personer av 47 är ca 6,4%, 4 personer av 47 är ca 8,5%. Undrar om de hittade en väldigt fet utvecklare som de räknade som 1,29 personer. En orsak till att det inte utvecklas till både iOS och OS X är väl att man inte kan göra samma sak med de olika apparaterna. Tror aldrig jag sett någon motionera med en Mac Pro fäst på armen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.