Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Kunde ej hitta subscriptions för iCal


Minkowski

Rekommendera Poster

Jag söker efter subscriptions,

meny: Calendar FindSubscription

 

Det ger ingenting.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jo, det fungerar. Var har Ni fått den ifrån ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jo, det fungerar. Var har Ni fått den ifrån ?

 

Letade efter samma sak för någon vecka sedan, gjorde då något så galet som att söka på Google. hihihi.gif

Skrev in "veckonummer ical" och då fickjag dessa träffar, ibland är det lättare än man tror.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kommandon Calendar FindSubscription och Calendar Subscribe men ingen av dem leder till att man kan välja en calender ur en lista- så att Er metod att googla är bara tur, det är inte alla som är beredda att googla och komma på rätta sökord.

Jag är säker att Ni inte har uttömt alla sökmöjligheter

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kommandon Calendar FindSubscription och Calendar Subscribe men ingen av dem leder till att man kan välja en calender ur en lista- så att Er metod att googla är bara tur, det är inte alla som är beredda att googla och komma på rätta sökord.

Jag är säker att Ni inte har uttömt alla sökmöjligheter

 

Ber om ursäkt om du uppfattade mitt inlägg som spydigt/arrogant, jag testade på nytt Google och hittade denna gång iCalShare och iCal World, vet inte om det du eftersökte finns där.

Är det någon specifik kalender du letar efter och som inte finns på någon av dessa sidor så hör av dig så ska jag försöka hjälpa dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag antar att frågan gäller iCal, så jag korrigerar rubriken. Passar också på att flytta tråden till rätt avdelning. /moderator

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Ber om ursäkt om du uppfattade mitt inlägg som spydigt/arrogant, jag testade på nytt Google och hittade denna gång iCalShare och iCal World, vet inte om det du eftersökte finns där.

Är det någon specifik kalender du letar efter och som inte finns på någon av dessa sidor så hör av dig så ska jag försöka hjälpa dig.

 

irie. Du ska enbart ha creds och tack för att ett bra och konkret svar. :yeahbaby:

 

Edit: Tagit bort onödig kommentar. /moderator

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...