robsro Posted May 25, 2011 Share Posted May 25, 2011 Kan man livefölja min Iphone när jag springer Stockholm Marathon? Så folk ser var jag är och när de skall leta efter mig vid målet? Appar? Via datorn?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tatari Posted May 25, 2011 Share Posted May 25, 2011 Runkeeper med elite-konto (kostar ~30 kronor för en månad) har den funktionen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wento Posted May 25, 2011 Share Posted May 25, 2011 Ta en titt på app.en Endomondo om de kan vara något som passar, använder den själv och är toppen=gratis Link to comment Share on other sites More sharing options...
robsro Posted May 25, 2011 Author Share Posted May 25, 2011 Perfekt... Tack. Kostade 20 dollar för ett år... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mattias_o Posted May 25, 2011 Share Posted May 25, 2011 Eller om du litar på dina kompisar så registrera din telefon för "find my iphone" som är gratis numer. Sen skickar du bara ut dina inloggningsuppgifter till dina kompisar som då kan följa dig på webben och i sina iphone. (efter det är det kanske inte helt fel att byta lösenord) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.