Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Apple Store ligger nere!


MacZyren

Rekommendera Poster

Kan det vara så att Apple är den enda tillverkaren i världen där det skapas rubriker bara för att de stänger ner sin webbaffär en liten stund? Och så fort jag sett någon skriva så på forumet så är man inne för att se ifall det lanserats något nytt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick just mail om att min order nr 678-41182xxx har successfully been canceled. Jag klickade inte på några länkar ifall det är spam.

Kan inte gå in på apple store och kolla ordernumret.

 

Undrar om de utsatts för hackerattack?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick just mail om att min order nr 678-41182xxx har successfully been canceled. Jag klickade inte på några länkar ifall det är spam.

Kan inte gå in på apple store och kolla ordernumret.

 

Undrar om de utsatts för hackerattack?

Har du beställt något då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, inget beställt. Ska ta en skärmdump och lägga upp här...

post-13199-080607000 1305719376_thumb.jpg

 

Kollade numret med min email på USA sidan men det gick inte att hitta så ordern kanske togs ner omedelbart om det var ett datafel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, inget beställt. Ska ta en skärmdump och lägga upp här...

post-13199-080607000 1305719376_thumb.jpg

 

Kollade numret med min email på USA sidan men det gick inte att hitta så ordern kanske togs ner omedelbart om det var ett datafel.

 

 

Den där designen använder de då inte i Sverige i alla fall. Har svårt att tro att de använder olika design i olika världsdelar också.

Bara byter ut texten.

 

Kolla in den där länken om du kan: "order details". Exakt vilken adress leder den till?

 

Sedan ser det ju ut som Microsoft Smartscreen tycker det är spam. Eller är det du som sagt åt den det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har ställt in hotmailen att skicka all okänd post till spamlådan. Länken är död eller blockad så länge mailet ligger i spamboxen. Vill helst inte bekräfta min adress för avsändarna genom att klicka på den. Tyvärr finns ingen header till mailet. Där brukar man se om det är en fejkad avsändare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...