Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Kan inte öppna appar m.m.


RobinEH

Rekommendera Poster

Halloj.

 

Det är så att min iPod har under en relativt kort period strulat. För någon vecka sedan så hade jag helt plötsligt inget utrymme kvar på den, hade ca 30mb dagen innan. Jag brydde mig inte så mycket om det men för ca fyra dagar sedan så skulle jag ladda ned en app och behövde då utrymme. Jag tog bort 4 appar på ungefär 14mb vardera. Jag fick då runt 10mb ledigt, lite konstigt. Dagen efter så hade jag 0mb ledigt trots att jag aldrig laddade ned appen, ännu konstigare.

Idag så slutade alla appar som jag laddat ned från App store att fungera. Jag tog då bort 5 appar på sammanlagt ca 60mb för att testa om det fungerade att spela nyinstallerade spel. Resultatet blev 0mb ledigt och fortfarande oförmåga att öppna appar.

Det vore enkelt att uppdatera/återställa iPoden om det inte vore så att jag fick tillbaka min dator från reperation igår. Vilket betyder att allt på iPoden försvinner helt om jag synkar den med iTunes.

 

Information om iPod:

Sort: iPod touch 4g

Utrymme: 8GB/6.5GB

Version: 4.3.2 (8H7)

Modell: MC540KS

Jailbreakad: Nej

Ålder: <6 månader

 

Frågor:

Är det någon som vet vad som är fel?

Är det någon som vet hur felet kan åtgärdas?

Är det någon som vet ett program där man kan överföra filer från iPod till PC?

 

Försökta lösningar:

Hålla inne Home- och av/på-knappen

Återställa inställningar på IPod.

Starta om IPod.

Ladda ur batteriet.

 

Tacksam för svar! :)

Problem: Applikationer fungerar ej, utrymmet ständigt fullt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Itunes store minns vilka appar man har köpt så man kan ladda ner dem igen utan kostnad.

För medieinnehållet är det en annan femma... så därför finns TouchCopy.

http://www.wideanglesoftware.com/touchcopy/index.php?gclid=CKWTs8Do56gCFUOHDgodXhrKDA

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...