Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Bluephoneelite och nya telefoner?


Animacia

Rekommendera Poster

Ni som har eller provat lilla programmet Blue Phone Elite, vet hur fantastiskt det är

 

Man kan skriva sms från datorn och skicka från telefonen. direkt synkad via bluetooth utan att behöva koppla upp. Hämta adresser från adressboken. Automatisk lagring och backup av alla skickade och mottagna sms osv.

 

Jag har sökt och sökt och sökt men jag lovar, det finns inget program som kan göra detsamma, det finns sämre försök, men inget liknande. Än i alla fall...

 

Jag vill inte sluta använda det här programmet. Dock har nu uppstått ett problem.

a ) jag ska byta telefon

b ) programmet har nyligen slutat uppdateras.

 

Därför kan jag inte kolla vilka nya telefoner som är kompatibla med bluephoneelite

Här kan man se vilka telefoner som är kompatibla fram tills att uppdateringen lades ner..http://mirasoftware.com/BPE2/phones/

 

Jag bryr mig inte om ringfunktionerna utan är bara intresserad av att direktsynka, smsa från datorn och ta emot sms, lagring och backup, med alla korrekta datum (vissa telefoner är kompatibla men visar inte datum t.ex.)

 

Hade skaffat en iPhone om den funkade med bluephone men det gör den inte.

Så jag funderar på en Htc samsung, sony ericsson...

Jag ska ha stor webläsare, bra kamera, snabb och smidig telefon(!) och bra säkerhet.

 

Har du en ny telefon som funkar ihop med bluephoneelite? Mycket tacksam om du vill berätta vilken och vilka funktioner som stöds

 

Tack!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...