Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Batteritid i iPhone vid spel mm?


storfiskarn52

Rekommendera Poster

storfiskarn52

Hej! JAg har hört att batteriet i Iphone4 är urkast och den typ bara räcker 1 dag eller något sånt. Klarar den av att jag spelar på den i 5 timmar och den fortfarande har kvar så att jag kan ringa med den om jag behöver? (ringer inte så ofta)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej! JAg har hört att batteriet i Iphone4 är urkast och den typ bara räcker 1 dag eller något sånt. Klarar den av att jag spelar på den i 5 timmar och den fortfarande har kvar så att jag kan ringa med den om jag behöver? (ringer inte så ofta)

Det beror på vad du spelar, spelar du tyngre spel som infinity blade så kommer det inte räcka. Ljusstyrkan har även stor betydelse, du kan säkert spela dubbelt så länge på lägsta jämfört med högsta

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

storfiskarn52

Men genomsnitt: Om jag spelar typ SundayLawn eller Rat Scoter och det där man ska skära i frukt, hur mkt kan jag göra det? eller typ genomsnittsanvändaren: hr länge räcker det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alexander91

Scenaro:

 

Laddar Ifånen fullt Tisdag morgon. På onsdag kvällen är batteriet nere på rött. Då har jag under den tiden, spelat i cirkus 1-2 timmar, ringt 40 samtal, smsat mkt, vart inne på web sidor i ca 3-4 timmar totalt och mkt annat. Och JA jag har optimerat det mesta som sägs förbruka mycket ström. Kanske inte är så mycket användning för vissa men är man en -lagom- användare så håller faktiskt batteriet ganska länge :)

 

Mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

storfiskarn52

Ja, faktiskt. Men det är ju faktiskt så, att det är just sms och ringandet som tar mkt ström på mobilerna i, inte bara iphone

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...