Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

"Få tillbaka" köpta program på AppStore?


Blaxtar

Rekommendera Poster

Installerade precis om min dator och passade samtidigt på att återställa min iPhone då jag haft lite strul med den på senaste tiden. Återställde den inte från någon säkerhetskopia utan "började om från början" eftersom att även datorn var formaterad.

Började installera appar och upptäcker nu att jag inte kan få tillbaka de program jag köpt i AppStore utan måste köpa dessa igen. Det känns ju inte riktigt rätt att behöva betala för programmen igen och därför funderar jag på om det finns något sätt att få tillbaka redan tidigare köpta program?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När jag hämtar ner nån app på App Store som jag redan har köpt så brukar jag få upp ett meddalnde nåt stil med:

You´ve already bought this app so the update is free. Det ska inte vara nåt problem :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja du behöver köpa dem igen, men eftersom du redan har köpt dem så kommer App Store ihåg detta och belastar inte ditt konto när du köper dem - dvs, köpet är gratis. De kostar inget så länge som du köper applikationer du redan har köpt innan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stämmer bra det. fick upp en ruta om att jag redan köpt appen och att det är gratis att hämta den igen. Problemet enkelt löst, tack för snabba svar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...