Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Föra över filmer från datorn till iPhone


Pajosv

Rekommendera Poster

Hej!

 

Kan någon vänlig själ på ett enkelt sätt beskriva hur man för över filmer från datorn (PC med WXP eller iMac) till iPhone 3GS. Jag har lyckats att göra det via iTunes på datorn, men då hamnar filmerna i iPhones iPod och där vill jag inte ha dom. Jag vill att filmerna hamnar i bildbiblioteket där filmerna man tar med iPhone hamnar.

 

Filmerna är i formatat QuickTime (.mov) och är tidigare filmade med iPhones videokamera.

 

(Anledningen till detta är att jag har ett videoredigeringsprogram i iPhone)

 

Det har ju varit enkelt om man bara kunde markera filmerna i utforskaren och sedan "slänga in" dom i iPhone-mappen i utforskaren.

 

Att föra över filmer från iPhone till datorn är enkelt genom att använda utforskaren, men nu vill jag alltså göra tvärtom.

 

Tack på förhand...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ladda ner funambol sync till både iphone och ipad så kan du synka över kontakter. Samt hålla dem synkade på båda enheterna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ladda ner funambol sync till både iphone och ipad så kan du synka över kontakter. Samt hålla dem synkade på båda enheterna.

 

Tackar...

Finns funambol sync på AppStore, och hamnar filmerna i bildbiblioteket då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sorry. snubblade över tangentbordet. gällde föra över kontakter till ipad från iphone. har ingen koll på filmer. får kolla lite och se om jag hittar något.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bilderna i din iphone ligger i en mapp på din dator. Lägg dina filner i den mappen och synka så lägger sig filmerna under bilder på iphonen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Tack majje46...

Nu fick jag det att fungera. Men jag tycker fortfarande att Apple kunde lösa det lite smidigare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...