Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Någon som använder Xdesk?


Turtle

Rekommendera Poster

Någon som använder/har erfarenhet/vet något om Xdesk (web-baserat program för bokföring, fakturering etc)? Det liknar Fortnox, som jag också kollar på, men Xdesk är lite snyggare och renare, mindre omfattande, samt fungerar i Safari, vilket inte Fortnox gör tydligen. Är lite intresserad av programmen, men det verkar vara ett så himla litet företag, hittar nästan ingenting om det på nätet. Känns lite osäkert att köpa från ett såpass litet/okänt företag. Tacksam om någon har info om Xdesk.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har kört Xdesk lön i 3-4 år och fakturering i snart 2 år (tog något år att övertyga frun som gör fakturorna att bryta gamla rutiner).

Både programmen och supporten fungerar hur bra som helst, kan med varmhand rekommendera Xdesk.

Titta också på Fortnox vid övergången men dom saknade flera funktioner som jag ville ha, och tycket väl som du att det var otroligt rörigt.

 

//Piken

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 7 years later...
Xdesk - varning

VARNING för Xdesk. Detta företag har en osund hantering av nya kunder. Först låter dom en kund testa deras system. Sen skickar dom otaliga fakturor och inkassokrav, trots att man valt att inte använda systemet. Man får otaliga påminnelser och hotbrev. Trots att man skriver till dom och bestrider så fortsätter deras krav att komma. Hela bolaget känns helt oseriöst. Även om systemet kan tyckas vara okej så känns företaget oseriöst. Jag skulle inte rekommendera att någon använder deras system, kraftig varning FÖR XDESK.  När ett bolag hanterar saker oseriöst så brukar det finnas andra problem också. Att välja system är viktigt och något man inte vill byta utan jobba långsiktigt.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...