Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Personal Hotspot = Extremt överhettad iPhone?


Jexyman

Rekommendera Poster

När jag kör personal hotspot på min iPhone 4 blir den så sjukt varm att det nästan skulle gå att steka ägg och bacon på den. Någon som upplever sammma? Har iofs inte GM versionen av iOS 4.3 men jag tror inte det beror på det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

en liten fråga bara om man kör personal hotspot skulle det betyda att jag kan få uppkopling via min iphone 4 till min ipad 2wifi (när jag köppt den) iså fall är ju 3g modellen bra överflödig?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

en liten fråga bara om man kör personal hotspot skulle det betyda att jag kan få uppkopling via min iphone 4 till min ipad 2wifi (när jag köppt den) iså fall är ju 3g modellen bra överflödig?

 

Alldeles korrekt tänkt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan koppla upp min iPad 1 wifi utan problem till min iphone 4. Har också testat koppla upp två andra iphone 4 och de kunde ha FaceTime med varandra.

 

Har bara haft igång det i kanske 10 min och märkte inte att den blev varm. Kör gm release.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

då är det kanske ingen ide att skafa en 3g modell slippa extra räkningar och son smörja någon som vet om hotspot funkar med 3gs? förlåt att jag bråkar runt i tråden!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Marcel_Proust

Varför inte ett tvillingkort (om du har en 3G-modell)? Har ett sådant i min iPad 1; då hamnar alla iPad-surfkostnader (vid de tillfällen då jag inte kör över WiFi) på min mobilräkning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ja de låter ju smart hur får man i gong personal hotspot eller komer det med ios4.3

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det kommer i 4.3.

Värt att veta är att det dra väldigt mycket batteri så förvänta er inte att kunna använda er telefon hela dagenmed detta igång utan att ladda telefonen minst ett par gånger ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kommer det funka med 3gs

Nej, bara med iPhone 4.

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...