Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Retur av iPad?

hansenjr

Recommended Posts

Beställde precis en iPad 1 från AppStore men ändrade mig nyss och funderar på att vänta ett tag till när priset sjunkit ytterligare. I alla fall så gick det inte att avbeställa längre eftersom den redan var packad för leverans.

Kan jag öppna och använda ipaden och sedan använda ångerrätten, eller tar de endast tillbaka oanvända? Och hur mycket kostar frakten man måste betala?

Tacksam om någon med erfarenhet av det här kan svara :)

Tror inte priset kommer sjunka yttligare direkt...

Sen har du via distansavtal rätt att pröva varan har jag för mig, finns en del trådar om detta på forumet.

Distanshandelslagen ger dig rätt att returnera varan inom 14 dagar från att du fått hem den, no questions asked. Huruvida du får betala returfrakt ska jag låta vara osagt.

Vad får dig att tro att den kommer bli ännu billigare? Mest troligt är att den går ur produktion ganska omeddelbart. Det är nog bara de som finns på lager de säljer ut nu.

Vad får dig att tro att den kommer bli ännu billigare? Mest troligt är att den går ur produktion ganska omeddelbart. Det är nog bara de som finns på lager de säljer ut nu.

Stämmer nog det, inget i presentationen igår tydde på att de skulle behålla en iPad G1 till lägre pris, som de gjort med iPhone (3GS).

Jag syftade på att begagnatpriset kommer sänkas rätt rejält framförallt.

Ingen som är säker på att man får prova den och skicka tillbaka? :)

Ambassadeur5000

Jag syftade på att begagnatpriset kommer sänkas rätt rejält framförallt.

Ingen som är säker på att man får prova den och skicka tillbaka? :)

Varför prova den? Skall du inte ha den så skicka tillbaka den, inte särskilt juste och beställa, använda och sedan skicka tillbaka den. De kan ju aldrig sälja den som

ny ifall du använder den. Det finns ju massor av iPad 1 ute, fråga någon om du kan testa deras!

Precis, den skickas virtuellt till min imac. Kan inte bli smidigare!

Apple store menar jag givetvis :borstatanderna:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...