Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Problem med iPhone sändning


Peckers

Rekommendera Poster

Har en Iphone 4 32GB använt den ca 1v nu och jag har inte kunnat prata ett helt samtal nångång vilket får mig att vilja kasta telefonen i väggen.

 

Jag har även en Xperia X10 och den är det inga problem alls med och så är den dubbelt så snabb på nätet med.

Eftersom jag har mac hemma och inte en ända pc skaffade jag iphonen men går inte att använda den om den ska hålla på så här.

 

Den blir desutom skit varm i handen , spökar i mottagningen o ibland låter det som någon skulle snabbspola ett kassetband :(

 

Någon som vet någon annan bättre mobil eller ska man sälja o köra på xperian , kommer ju snart en ny xperia arc med

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låter som om det är något fel på din telefon. Gå tillbaka med den till butiken och reklamera.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har sett fler trådar där du klankar ner på iPhonen. Samtidigt säger du även där att din x10 är bättre trots att jag har visat dig att så inte är fallet. Vad vill du få ut av att klaga?

 

Självklart om det verkilgen är fel på den ska du få ersättning men börjar mistänka att så ite är fallet. hur som helst lycka till med att fixa "problemen"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker att xperian är bättre förutom skärmen som är bättre på Iphonen , har apple produkter rakt igenom och det var därför jag nu skaffade iphonen , men blev besviken. Annars är apple guld :) Jag har nu beställt mig en HTC Desire HD istället och kommer köra med den så länge. Så får man hoppas på att Iphone 5 blir en bättre telefon :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

pjorgensen

Reklamera det måste vara fel på den, min iPhone 4 har inga av dom problemen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hihi desire hd. En sådan var jag oxå ägare till i 2 dagar. Uggh jag får rysningar.

 

okay vad var mindre bra med den? läser man omdömmen så ska den vara det bästa du kan få tag på

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Reklamera det måste vara fel på den, min iPhone 4 har inga av dom problemen.

 

Inte heller att den blir varm?

 

Jag ska ringa imorgon och prata med dem om telefonen och problemen så får vi se vad de säger om de byter den rakt av , vill ju gärna ha en telefon som fungerar. Kommer ha den kvar då tror jag om inte HTC luren ger mig mersmak sånt som märks när den dyker upp.

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte heller att den blir varm?

 

Jag ska ringa imorgon och prata med dem om telefonen och problemen så får vi se vad de säger om de byter den rakt av , vill ju gärna ha en telefon som fungerar. Kommer ha den kvar då tror jag om inte HTC luren ger mig mersmak sånt som märks när den dyker upp.

 

Varm? Inte så det stör.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

okay vad var mindre bra med den? läser man omdömmen så ska den vara det bästa du kan få tag på

 

 

 

Mitt problem var att jag bytte från en 3Gs. Allt flyter på så mycket bättre på en iphone. Att jag sedan tycker alla appar är snyggare gjorda och flyter på bättre till Ios än till android är ju mest en smaksak.

Widgets tröttnade jag på efter en dag ungefär. Men men smaken e ju som baken så den kanske faller dig i tycke.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...