Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vem ska beställa iPad 2?


crazyivan

Rekommendera Poster

Och när tror ni att en trea skulle komma. Vad jag har läst mig till så är det KANSKE inte helt omöjligt att det kommer en till hösten, eller iaf ett uppdaterad sak. Typ iPad2 PRO eller något.... Tror ni att jag är ute och cyklar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 152
  • Created
  • Senaste svar

Undvek att fyllebeställa en i fredags kväll. Igår chansade jag på Elgiganten och MM i Västerås ifall de skulle ha några kvar, men icke. Det var nog inte meningen att jag skulle ha en iPad i helgen. Funderar mest på om man ska vänta tills den finns i butik, eller om man ska lägga en beställning på nätet. :fundersam:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och när tror ni att en trea skulle komma. Vad jag har läst mig till så är det KANSKE inte helt omöjligt att det kommer en till hösten, eller iaf ett uppdaterad sak. Typ iPad2 PRO eller något.... Tror ni att jag är ute och cyklar?

 

Med tanke på att Steve Jobs sa att 2011 skulle bli "The year of The iPad 2" så skulle set vara lite konstigt om iPad 3 kommer till hösten. Dock så kanske det skulle kunna komma en 7 tummare i höst. Ja dom har sagt att dom är dead On arrival men dom har ju ådrat sig förr. Ipod video som exempel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...