Jump to content
Just nu i M3-nätverket

iPhone som modem till iPad/iPad2?

matte2k

Recommended Posts

funkar det eller kommer det att funka så att man kan köra internetdelning på paddan så som man kan göra med tex macbook. att man kan köra iPhonen som modem. Så att man slipper köpa 3g modellen?

funkar det eller kommer det att funka så att man kan köra internetdelning på paddan så som man kan göra med tex macbook. att man kan köra iPhonen som modem. Så att man slipper köpa 3g modellen?

när 4.3 släpps(idag 12/3 antagligen) så kan man det.

4.3 släpps den 11/3

ja, annars så kan man JBa och få den funktionen.

ja, annars så kan man JBa och få den funktionen.

Tyvärr så va det väldigt tyst om den funktionen när dem gick igenom 4.3an på apple eventet idag.

Men självklart håller vi tummarna!

Tyvärr så va det väldigt tyst om den funktionen när dem gick igenom 4.3an på apple eventet idag.

Men självklart håller vi tummarna!

Tyst? Det nämndes ju att denna funktion kommer till iPhone 4 när iOS 4.3 släpps.

Jag har en gammal iPhone 3G och funderar på att köpa gamla iPad wifi. Har programvaran 3.1.3 installerad på telefonen. Kommer inte jag att kunna dela ut internet från telefonen? Har internetdelning och det fungerar utmärkt med min Macbook. Trodde att det skulle fungera och blev lite besviken när det stod att det inte gör det utan JB. Det är alltså helt kört?

• 1 month later...

Hur ser det ut?

Kan jag använda 3GS till Ipadan första generation. Har nyaste OS till Iphonen gjord det möjligt? Någon som testat och vet?

Tillägg:

Enligt apples hemsida kan jag köra OS 4.3 på Iphone 3GS men åt andra sidan fungerar själva funktionen "internetdelningen" bara på Iphone 4 (om jag vill har internetdelning med en Ipad).

Har jag fattat rätt?

Hur ser det ut?

Kan jag använda 3GS till Ipadan första generation. Har nyaste OS till Iphonen gjord det möjligt? Någon som testat och vet?

Det funkar fint om du kör senaste iOS, jag använder det daglign med 3gs och iPad 2.

Har du iPhone 3gs, så får du köra internetdelningen via Bluetoth (om du inte jailbraikar, då funkar wifi) , har du iPhone 4 kan du köra wifi.

Lycka till!

Mvh

Kenneth

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...