Silverfox Posted February 27, 2011 Share Posted February 27, 2011 Ibland råkar jag markera text eller hel sida i paddan för kopiering men vet inte hur jag har gjort det och just då har jag inget behov av det. Men hur gör man egentligen för att kopieras text? Link to comment Share on other sites More sharing options...
simulacra Posted February 28, 2011 Share Posted February 28, 2011 Dubbeltap på texten tar fram markeringsverktyget, dra i ändarna för markera önskat stycke, välj copy eller cut. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silverfox Posted February 28, 2011 Author Share Posted February 28, 2011 När jag dubbeltappar blir texten bara större. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stetch Posted February 28, 2011 Share Posted February 28, 2011 Håll nere fingret på texten då? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silverfox Posted February 28, 2011 Author Share Posted February 28, 2011 Då hände det grejer. Tackar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
miJONi Posted March 2, 2011 Share Posted March 2, 2011 Text som du kan redigera kan du dubbeltappa på för att markera ordet. Text på tex en hemsida måste man hålla ner fingret för att få upp kopierings verktygen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.