Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Sjukt problem: ALLA sms raderade när man skicka ett annat?


Orphanator

Rekommendera Poster

Hey!

 

Detta är inget skämt eller liknande, utan det hände faktiskt.

 

Min polare skulle skicka ett sms, och när hon gjort det RADERADES ALLA sms i hennes iphone!! Jag tyckte det var oerhört konstigt, och har ju aldrig läst om något sånt själv tidigare. Men sen när jag sms:ade till en polare försvann hela våran SMS-historik! Min andra sms var som tur kvar, men det var som om han och mins historik nollställdes.

 

Vad är det som pågår egentligen?? Jag har inte återställt eller gjort något galet med telefonen. Totalt icke-jailbreakad och alla räkningar betalade...

 

Skitknäppt att det dessutom händer två olika människor med olika telefoner med bara några timmars mellanrum... Vi har inte ens samma operatör eller bor i samma stad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta är jag också intresserad av. Innan jag bytte jailbreak hände det, vid några tillfällen, att hela historiken kunde försvinna bara så där efter att jag skickat ett sms och stängt smsappen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
JohnWillyDoe

Exakt samma sak hände mig idag! Vill verkligen få tillbaka alla SMS/MMS! Någon som vet hur man ska gå till väga?

 

 

// John

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Exakt samma sak hände mig idag! Vill verkligen få tillbaka alla SMS/MMS! Någon som vet hur man ska gå till väga?

 

// John

Lägga tillbaka senaste backup från iTunes, antar jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...