Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iPhone 4 Telenor: Varför stänger internetdelningen av sig självt?


vote

Rekommendera Poster

Har iPhone 4, Telenor, och internetdelningen stänger av sig själv rätt ofta, dessutom är det segt som fan. Har iOS 4.2, tycker uppdateringen ställt till det mer än den förbättrat. Fler som upplevt samma sak? Jag sitter liksom och surfar med iPhone via USB, och plötsligt står alla sidor och tuggar, sen när jag kollar internetdelningen i telefonen är den plötsligt avstängd. Skitdåligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har iPhone 4, Telenor, och internetdelningen stänger av sig själv rätt ofta, dessutom är det segt som fan. Har iOS 4.2, tycker uppdateringen ställt till det mer än den förbättrat. Fler som upplevt samma sak? Jag sitter liksom och surfar med iPhone via USB, och plötsligt står alla sidor och tuggar, sen när jag kollar internetdelningen i telefonen är den plötsligt avstängd. Skitdåligt.

 

Jag har en iPhone 3Gs, Telenor, iOS 4.2 och har inte upplevt det du beskriver. Min är råstabil, och dessutom med rätt bra tempo i uppkopplingen. Inte som det fasta bredbandet hemma naturligtvis, men helt OK för att vara över 3G. Så, antingen är det något med iPhone 4, eller också har du något knas med din installation. Jag skulle nog testa att installera om telefonen först av allt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

akelagercrantz

Jag har inte heller drabbats av detta problem. Har iofs inte internetdelat särskilt mycket sedan uppdateringen till 4.2. Vilken apn använder du?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...