Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Kan inte komma till menyn?


Almano7

Rekommendera Poster

  • Jag har en iPhone 3Gs med iOS 4.2.1-Jag hade tidigare jailbreakad min iphone så jag kunde byta operatör från 3 till Tele 2. Efter en stund blev jag trött på att ladda ner demo spel, så jag jailbrekade med programmet greensn0w och installerade Cydia. När jailbreakingen var klar försvann operatör namnet och istället stod det söker … Då gick jag till inställningar och till "operatör" för att hitta vissa operatörer men det gick inte eftersom det stod "Kan inte läsa nätverket lista ". Så då hämtade jag BlackSn0w eftersom jag hade hört att det skulle hjälpa mig med situationen jag hade. När jag hade hämtat klart den stängdes den automatisk och apple loggan dök upp. Vanligtvis brukar iphonen fungera efter omstarten men vid denna tillfällen stod Apple-ikonen stilla ändå tills nu och den bara är där och "laddar".
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

4.2.1 går tyvärr inte o låsa upp genom jailbreak. du får vänta tills 4.3 kommer ut. Det är då det släpps greensnow/blacksnow eller liknande. Om du har haft 3gs över ett år kan du enkelt gå till äffarn och betala 300 kr så är den upplåst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...