Jexyman Posted February 4, 2011 Share Posted February 4, 2011 Tja! Går det att göra videosamtal med skype mellan t.ex en Macbook pro och en iPhone 4? Någon som testat? Mvh / Jesper Link to comment Share on other sites More sharing options...
dvalfrid Posted February 4, 2011 Share Posted February 4, 2011 Det fungerar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wento Posted February 5, 2011 Share Posted February 5, 2011 Har inte testa Skype men FaceTime fungerar utmärt Link to comment Share on other sites More sharing options...
!-Andreas-! Posted February 5, 2011 Share Posted February 5, 2011 Fungerar som det ska. Link to comment Share on other sites More sharing options...
agge Posted April 8, 2011 Share Posted April 8, 2011 Fungerar som det ska. Fungerar det med alla operatörer, tex 3 ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jern Posted April 8, 2011 Share Posted April 8, 2011 Jag har 3 och kan meddela att det går så fint så Link to comment Share on other sites More sharing options...
agge Posted April 8, 2011 Share Posted April 8, 2011 Jag har 3 och kan meddela att det går så fint så Fint! Jag var nämligen lite undrande över vad deras formulering (* All datatrafik inom Sverige ingår, dock ej IP-telefoni.) på deras hemsida stod för. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jern Posted April 9, 2011 Share Posted April 9, 2011 Fint! Jag var nämligen lite undrande över vad deras formulering (* All datatrafik inom Sverige ingår, dock ej IP-telefoni.) på deras hemsida stod för. Det verkar ju tyvärr vara en förändring på g. Om du kollar tråden nedan så funkar inte längre Viber med 3 över deras 3G-nät. https://forum.macworld.se/topic/130033-operatoererna-foerbjuder-ip-telefoni/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.