Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Webläsarfönster försvunnet!


SnurreSprätt

Rekommendera Poster

SnurreSprätt

Hej,

 

Hur får jag tillbaka webläsarfönstret?

Höll nere kringla och klickade på webläsarfönstret i förhoppning att kunna dra adressen till skrivbordet. Istället blev det ett vitt moln och fönstret försvann. Känner mig så snopen. Kan inte riktigt alla kortkommandon. Hur får jag tillbaka webläsarfönstret högst upp på sidan? Skulle kännas tryggt att ha det uppe.

 

Så tacksam för hjälp!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Hur får jag tillbaka webläsarfönstret?

Höll nere kringla och klickade på webläsarfönstret i förhoppning att kunna dra adressen till skrivbordet. Istället blev det ett vitt moln och fönstret försvann. Känner mig så snopen. Kan inte riktigt alla kortkommandon. Hur får jag tillbaka webläsarfönstret högst upp på sidan? Skulle kännas tryggt att ha det uppe.

 

Så tacksam för hjälp!

 

Jag gissar att det du verkligen menar är att du vill ha tillbaka Adress-raden i Safaris verktygsfält?

 

Högerklicka på vad som finns kvar av det och välj "Anpassa verktygsfältet...". Sedan kan du dra in enstaka element eller en default-layout.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Se ovan för svar på din fråga.

Vill du ha ett "bokmärke" på skrivbordet så är det den lilla ikonen till vänster om adress-texten som du ska dra dit. Utan att hålla ner några tangenter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

under innehåll i menyn kan du tända o släcka olika delar av browserfönstret.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...