Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iTunes slutar konvertera vid spår 160+


Elemental

Rekommendera Poster

Hejsan.,.

efter att ha importerat en ljudbok i mp3 format, markerat alla filerna (205 st) och valt skapa ACC version, så stoppar den efter ca 165 filer...

 

Fins det någon inställning som jag missat i itunes, eller är det någon limit som gör att det inte klarar fler?

 

detta har hänt en gång tidigare, fast då trodde jag att jag kanske inte markerat alla filer, vilket jag nu kontrollerat vid 2 försök.

samma "fel" oavsett PC eller Mac med senaste itunes

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hejsan.,.

efter att ha importerat en ljudbok i mp3 format, markerat alla filerna (205 st) och valt skapa ACC version, så stoppar den efter ca 165 filer...

 

Fins det någon inställning som jag missat i itunes, eller är det någon limit som gör att det inte klarar fler?

 

detta har hänt en gång tidigare, fast då trodde jag att jag kanske inte markerat alla filer, vilket jag nu kontrollerat vid 2 försök.

samma "fel" oavsett PC eller Mac med senaste itunes

 

Ditt specifika problem kan jag inte svara på, men själv använder jag audio book builder, som konverterar till ljudbok + att man kan lägga till omslag och så. Har använt det i flera år och själva ljudböckerna med omslag och allt hanteras sen galant av iTunes. Jag använder Mac, vet inte om det finns för Windows.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Joo, jag hittade en tråd om just audiobook builder. och snabbt som en vessla håvade jag fram mastercard... :D (kör både PC och Mac tills vidare.,. )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...