Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

TV4 tar över vintersporter


peth

Rekommendera Poster

Det värsta som kan hända i sportvärlden har hänt: TV4 har vunnit sändningsrättigheterna till världscupen i skidskytte och skid-VM. Katastrof för oss som gillar vintersport och SVT:s Vinterstudio. Finns det fler än jag som hellre helt missar sportevenemanget än genomlider en sportsändning på TV4?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blä för TV4 :ThumbsDown:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det värsta jag hittills upplevt var då TV3 tog över Ishockey-VM. Att ständigt bli avbruten med reklam under pågående match är ingen höjdare. Jag förväntar mig samma behandling från TV4.

 

Bort med TV4 från kanallistan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nästa steg är att de lägger den på TV 4 Sport..nånstans måste de ju få in sina pengar...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

TV 4 är skräp. Sabbar nästan allt de åtar sej. Endast skräpmat serveras, illa förpackat. Men två saker är de duktiga på: att tugga (om) "härlig" mat och sörpla "rikt" vin. De verkar inte göra mycket annat än det, åtminstone inte de få gånger jag tittat in där. Det tuggas nästan alla tider på dygnet. Resterande tider sörplas det. Enormt matnyttig TV, särskilt för dem som kan uppfatta smak- och lukteffekter. De som har konverterat matupplevelsen till enbart audiovisuella förnimmelser har hittat sitt rätta element i TV 4.

Nåt annat de är "bra" på är bantartävlingar. Extremt berikande (matsmältnings)kanal, på alla sätt och vis...urk... ursäkta... ;(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det värsta som kan hända i sportvärlden har hänt: TV4 har vunnit sändningsrättigheterna till världscupen i skidskytte och skid-VM. Katastrof för oss som gillar vintersport och SVT:s Vinterstudio. Finns det fler än jag som hellre helt missar sportevenemanget än genomlider en sportsändning på TV4?

Nej! Det får bara inte vara sant :irriteradtjej: Nog för att jag har både tv4 sport och tv4 plus, men man vill ju för tusan kunna följa tävlingarna på ett bra sätt :superirriterad: Det lär väl bli reklam mellan skjutomgångarna i skidskyttet. Tar det inte ca 5 minuter mellan dessa :bla: Hoppas man fortsatt kan följa dem i Eurosport, det kommer i så fall troligen bli mitt val av kanal.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...