Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Papperskorgen blir inte fylld

Peter J

Recommended Posts

Hejsan,

Har ett litet problem som jag har upptäckt nu i kväll. Saken är den att jag inte kan flytta över ngt till papperskorgen för att sedan tömma den. Går jag tex in i iPhoto så ser jag att ett foto läggs i papperskorgen men när jag kollar i korgen är den tom. Mkt märkligt det här. Undrar vad det kan bero på ?

Tacksam för svar !

iPhoto har en egen papperskorg, filerna syns inte i systemets papperskorg utan finns tillgängliga inifrån programmet. Det innebär också att diskutrymmet som blir över när du tar bort bilder inte frigörs förrän du tömmer iPhones egen papperskorg.

Har kollat i iPhotos papperskorg och den är tom. Detta trots att jag har dragit dit en bild. Märkligt tycker jag. Tack dock för upplysningen om olika papperskorgar det kan vara bra att veta. Men mitt problem kvarstår ...stjarnsmall.gif

Om filen du raderar ligger på en extern hårddisk, så hamnar den inte i papperskorgen utan raderas direkt. Men jag tror att det kommer upp en varning om det... :fundersam:

Hejsan,

Jo så år det. Jag har iPhoto på en extern hårddisk för att spara den interna. Där har vi svaret som sagt var. Tack för hjälpen !

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...