Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Lagerstatus iPhone4 hos butik/operatör?


Feed

Rekommendera Poster

Hej,

 

Jag ska reklamera mitt abonnemang tillsammans med telefon (iPhone 4 16 GB) hos min nuvarande operatör 3 som jag varit trogen till i åtskilda år.

Eftersom att dom inte kan leverera en tjänst som fungerar bra för mig i praktiken med mottagningsförhållanden/täckning så avslutar jag avtalet med dem och stänger ner mitt abonnemang samt sänder in den telefon som är uttagen hos dem, i detta fall en Apple iPhone 4 16 GB.

 

Som frälst till Apple ser jag inget annat alternativ än att plocka ut en iPhone 4 hos någon annan operatör igen. De abonnemangsformer som passar mig bäst ser ut att vara Telia med starkt fokus på bra GSM/3G nät - nackdelen hos dom är förstås ofta en lång väntetid och process i kundtjänsten som i övrigt lever på endast ett stort antal gamla kunder? toodeloo.gif

 

Finns iPhone 4 i lager hos någon butik i Stockholmsområdet eller om jag annars beställer online? Med Telia då i huvudsak, andra förslag där telefonen finns i lager godtages gärna också.

Tack på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kolla på halebop.se, min min för en vecka sen därifrån. Dom ingår i Telias nät så täckningen är samma

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

iPhoneReservdelar.se

Tänk på att telia har just nu problem med 3g surf, så att du lär vara minst lika missnöjd om inte mer.

Kolla Telenor, fast de har samma 3G nät som 3 så att det lär inte bli bättre med täckningen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En kollega beställde en 4a från Telia i slutet av förra veckan, igår (fredag) så hämtade hon ut den så tog henne ca 1 vecka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänk på att telia har just nu problem med 3g surf, så att du lär vara minst lika missnöjd om inte mer.

Kolla Telenor, fast de har samma 3G nät som 3 så att det lär inte bli bättre med täckningen

 

Vad är det för problem Telia har med 3G surf?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Telia Kundservice

Tänk på att telia har just nu problem med 3g surf, så att du lär vara minst lika missnöjd om inte mer.

Kolla Telenor, fast de har samma 3G nät som 3 så att det lär inte bli bättre med täckningen

 

 

 

Att säga att vi har problem generellt är felaktigt, men någonting är galet för stunden med vissa iPhone och 3G-uppkoppling i Skåne. Saken är felanmäld och diskuteras med fördel i den andra tråden.

 

Med vänliga hälsningar

Thomas Lindmark

Telia Kundservice

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att säga att vi har problem generellt är felaktigt, men någonting är galet för stunden med vissa iPhone och 3G-uppkoppling i Skåne. Saken är felanmäld och diskuteras med fördel i den andra tråden.

 

Med vänliga hälsningar

Thomas Lindmark

Telia Kundservice

 

Tack för informationen!

Kan Telia eller någon annan svara för leveranstid av telefonen? Som det ser ut blir det en nyteckning i början av nästa vecka för min del.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

hur ser tilldelningen från Telia ut för återförsäljare? Vi har beställt Telia låsta Iphones från Dustin och inte fått några ännu. Denna beställning lades den 12/12-2010.

Pratar man med Dustin så säger de att den sista leverans de fick var den 6/12-2010 och de får ingen som helst information om när de får nästa leverans av Telia.......

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...