Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Lita aldrig på små flickor i rullstolar

Pocahontas

Recommended Posts

Vad säger man...

http://www.expressen.se/kronikorer/1.2296622/marcus-birro-lardomar-lita-aldrig-pa-sma-flickor-i-rullstolar-som-ber-dig-om-nagot

gick på något liknande i Bryssel strax före nyår, ammande kvinna med barn, som visa sig vara docka...

men va fn expressen, har du gått ifrån aftonlövet? :D

Hur som helst bra rubrik, den kan nog ingen låta bli att klicka på av ren nyfikenhet. För man undrar ju om flickera är styckade eller hur fixar de att sitta i flera rullstolar samtidigt?

Äh, tråkar mig lite bara, men vad skulle hända nästa steg, skulle männen råna honom eller vadå? Skulle de påstå att han stal väskan å innehållet, de är nog inte såna som vill se polisen, så?

Jag förstår inte vad det berättats om. Egentligen. Berättelse för berättelsens egen skull? :unsure:

Jag förstår inte vad det berättats om. Egentligen. Berättelse för berättelsens egen skull? :unsure:

Är detta något typiskt för dem som röstat på alliansen, att inte se de sämre lottade?

Är detta något typiskt för dem som röstat på alliansen, att inte se de sämre lottade?

Nu handlar ju inte Birros krönika om det. Och kollar man på nätet så är det fler som inte förstår vad han menar, de flesta har dock blivit irriterade på hans generaliseringar och fördomar. Varpå Birro indignerat sagt att han nu ska sluta skriva (igen).

Jag förstår hans tankar.

Fördomar är ibland något överdrivna sanningar, inget annat.

Och nu har det visst framkommit att det inte alls var några öststatshuliganer, utan något iscensatt för TV3... :chockadskeptisk:

Och nu har det visst framkommit att det inte alls var några öststatshuliganer, utan något iscensatt för TV3... :chockadskeptisk:

källa?''

Edit:

hittade det

http://www.dagensmedia.se/nyheter/tv/article3077058.ece

Uselt skämt dessutom.

TV3 skämtar om något som är vanligt förekommande i hela västeuropa...där människor skickas ut som tiggare och ligor ligger bakom.

Smaklöst.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...