Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Bootcamp


jonnytherocker

Rekommendera Poster

jonnytherocker

Jag vill installera Win 7 men kommer inte ens förbi Windows-supportprogramvara kunde inte sparas i den markerade mappen (vilket är en usb sticka med fat16)

När man väljer bränn till skiva så händer ingenting. Hjälp hjälp Snälla..Har provat ett 10 tal ggr med omstarter imellan.(är inloggad som admin)

Jag har en MacBook Pro i7 15tum köpt 2011

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Formatera om stickan till FAT32 eller (hellre) NTFS. Men då raderar du alla de nuvarande filerna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jonnytherocker

Provade med alla fat och ntfs men problemet kvarstår. Det borde ju gå att bränna ut filerna tycker man.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jonnytherocker

När jag kör bootcamp guiden på min ej bärbara mac då får man välja partion direkt,men på min macbook pro så ska man först hämta win support sen ska man bränna det på en tom cd skiva eller flytta till ett minne med fat ingent av detta går.

När man trycker på bränn så bränner den inte och om man väljer usb stickan eller hårddisken så säger den: Windows-supportprogramvara kunde inte sparas i den markerade mappen

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har precis samma problem med min idag två dagar gamla iMac 27... oerhört frustrerande... har provar allt, även kollat på engelska sidor men utan att finna några svar...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har samma problem jag med.

 

Till slut så hoppade jag över Support programvaran och installerade Win 7 ändå.

Sen använde jag OS X skivan till att installera drivrutinerna i Windows, även om det stog att man inte skulle göra det. Men det fungerade utan problem!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har samma problem jag med.

 

Till slut så hoppade jag över Support programvaran och installerade Win 7 ändå.

Sen använde jag OS X skivan till att installera drivrutinerna i Windows, även om det stog att man inte skulle göra det. Men det fungerade utan problem!

 

Jag har just konstaterat att det är just så man får göra tills Apple släpper en ny uppdatering av Boot Camp. Lästa mig till det på denna tråden:

 

http://discussions.apple.com/message.jspa?messageID=12889881#12889881

 

Användare där skriver att de hoppat över support programvaran och installerat Win 7 än med framgång!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...