tBtOm Posted January 16, 2011 Share Posted January 16, 2011 Jag tänkte köpa mig en Eyetv Sat till min Mac Mini och undrar om ett Tele2 kabeltv-kort i en CA modul från Conax kommer fungera? Produkten: http://www.elgato.com/elgato/int/mainmenu/...roduct1.en.html På bilden ser man en CA Modul som är instoppat i EyeTv Sat produkten, frågan lyder då om jag kommer kunna göra samma sak med min CA Modul från Conax med ett Tele2 kabeltv-kort och få det att fungera? Någon som har någon erfarenhet av just detta? Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansatle Posted May 10, 2011 Share Posted May 10, 2011 Hej . Står inför samma fråga. Jag har hört att en ny typ av kodning DVB-T2 är på gång. Vad kan hända med den gamla DVB-T?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barbapappa_86 Posted May 15, 2011 Share Posted May 15, 2011 Det beror väl på vilken typ av modul du har? Att det är en modul från Conax säger inte speciellt mycket. Kolla i manualen för båda produkterna och se om de stödjer varandra, alt kontakta elgato och tele2. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.