hultarn Posted January 15, 2011 Share Posted January 15, 2011 Har läst på flera ställen att vlc nedkallande finns i App store men jag hittar den ej. Finns det något annars bra alternativ att spela upp filmer med? Link to comment Share on other sites More sharing options...
JeLe Posted January 15, 2011 Share Posted January 15, 2011 Vlc är borttagen från app store. Alternativ finns men kostar, kommer nog ett gratis alternativ snart Link to comment Share on other sites More sharing options...
Justitia Posted January 15, 2011 Share Posted January 15, 2011 VLC plockas bort från App Store Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrDamienGallagher Posted January 15, 2011 Share Posted January 15, 2011 Om du är jailbreakad kan du hämta den från Cydia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Constantine Posted January 16, 2011 Share Posted January 16, 2011 vilken tur att jag hann få det innan det plockades bort . Å andra sidan var det så #^*##} buggigt att det knappt gick använda! Link to comment Share on other sites More sharing options...
vikengunnar Posted January 16, 2011 Share Posted January 16, 2011 Har läst på flera ställen att vlc nedkallande finns i App store men jag hittar den ej. Finns det något annars bra alternativ att spela upp filmer med? har alltid kunnat hämtas här: http://www.videolan.org/vlc/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin_iPhone Posted January 16, 2011 Share Posted January 16, 2011 Källkoden finns på videolan.org, men inte färdig progesmmet (att stoppa in på iOS) VLC Media Player funkar perfekt på iOS (iPhone 4/ iPad testad) bra bild, snabb, spelarallt man ger den. (utom 720p då Apple inte tillåter åtkomst till den funktionen) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.