Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Köp av multiskrivare - vad ska man tänka på?


Hajken

Rekommendera Poster

Jag har faktiskt aldrig installerat programvaran. Använder "förhandsgranskning" vid scanning o SL & Lion installerar med egna drivisar o där får man upp förbrukning och allt annat som man kan tänkas behöva :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg just en riktig nyHET från Brother ang AIRPRINT.

Dom har en modell som heter MFC-J5910DW som har Air print. kolla in http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1042805 den ser ju LÖJLIGT prisvärd ut.

Gissa vad jag ska testa för något under helgen :-)

 

Tror det kan vara ett bra tips för den som vill ha Airprint

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg just en riktig nyHET från Brother ang AIRPRINT.

Dom har en modell som heter MFC-J5910DW som har Air print. kolla in http://www.prisjakt....t.php?p=1042805 den ser ju LÖJLIGT prisvärd ut.

Gissa vad jag ska testa för något under helgen :-)

 

Tror det kan vara ett bra tips för den som vill ha Airprint

 

Jag var lite snabb här. Denna kräver en uppdatering från www.brother.se för att få airprint att fungera men ska enligt dem vara standard from. April 2012

MFC-J430W, MFC-J625DW, DCP-J925DW, DCP-j725DW samt DCP-J525W ska vara Airprint klara vid leverans.

 

Kul att de börjar / har släppt nya modeller som fungerar :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Köpte en HP LaserJet 100 color MFP M175nw efter jul. Kasst namn men suverän pris prestanda. Färglaser, scanner både flatbädd och documentmatare, nätverk kabel och WiFi N med Airprint. Scanningsprogram och OCR program för mindre än 3000 kr och rimligt litet format och bara de knappar man behöver, inga kassa färgskärmar och 30 knappar.

 

Lite strul med installation av drivisar och speciellt program för att konfigurera skrivaren första gången över usb. (När den väl är på nätverket kan den skötas med webbgränssnitt). Kassa manualer. Men nu när allt fungerar är den helt fantastisk för det priset.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...