Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Skärmskydd för Iphone 4 sökes


Tobey_

Rekommendera Poster

Behöver lite hjälp från er här på forumet. Är nämligen som så att jag letar efter ett skärmskydd till min iphone 4, även skydd för baksidan av telefonen. Just nu använder jag mig av Steinheil EX Ultra Crystal vilket har fått bra omdöme, men nackdelen jag har märkt att det blir jäkligt många fingeravtryck på telefonen hela tiden. Så den blir väldigt skitig och tycker även att själva skärmskyddet verkar få repor väldigt lätt.

 

Någon som har tips på något annat bra skärmskydd och skydd för baksidan som ska stå emot repor bra, men även fingeravtryck?

 

Sedan, vad är egentligen bäst för iphone 4. Att köra med skärmskydd och ett skinnfodral för telefonen eller att helt enkelt köra med något fodral till telefonen av antingen gummi eller hårdplast?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag personligen föredrar bumper och skräm och baskide plast därför att den inte blir tjockare eller fulare eller klumpigare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag personligen föredrar bumper och skräm och baskide plast därför att den inte blir tjockare eller fulare eller klumpigare.

 

okej, vad kör du med för skärmskydd?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag föredrar att använda telefonen utan skydd, så som den kom i kartongen helt enkelt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...