engelbrekt Posted December 21, 2010 Share Posted December 21, 2010 Varje gång jag startar leoparden så söker den programuppdateringar. Jag har avmarkerat /leta efter uppdateringar men det tycks inte hjälpa. Någon som vet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pocahontas Posted December 21, 2010 Share Posted December 21, 2010 Varför startar du om Leoparden så ofta då...?? Släng plistfilen till att börja med, Finns i Hem>Bibliotek > Preferencer.. Finns en likadan i i Bibliotek invid Systemmappen om det inte hjälper Link to comment Share on other sites More sharing options...
engelbrekt Posted December 21, 2010 Author Share Posted December 21, 2010 Fel uttryckt kanske ,, jag menade startar datorn. Då kommer denna eviga uppdateringsfunktion upp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pocahontas Posted December 21, 2010 Share Posted December 21, 2010 Kolla i Systeminställningar> Konto> Startobjekt. Ta bort Programuppdatering om den finns med där Link to comment Share on other sites More sharing options...
engelbrekt Posted December 21, 2010 Author Share Posted December 21, 2010 Tack för svar! Det var ju enkelt då man fick veta ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.