Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Batteriet laddar ur på på en gång


redrobjem

Rekommendera Poster

Från en dag till en anna har battiet börjat ladda ur på några timmar det var fullt i går kväll och i morse var slut. Ej jailbreakad inget konstigt program igång den har bara legat och vilat. Kan ett batteri bli slut så fort eller har något pajjat tro?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker mitt batteri laddar ur snabbt ibland, men en omstart gör att det beter sig normalt igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter omstart funkar det vad kan det bero på? Kan det vara någon process som står och går i onödan och drar ur batteriet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter omstart funkar det vad kan det bero på? Kan det vara någon process som står och går i onödan och drar ur batteriet?

 

MEst troligt är det så. Har du kanske BT igång? Stäng av det när det inte används. Det drar massa batteri.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skype och spotify är kända batteribovar, det finns fler appar som kan ligga och dra en del utan att de egentligen ska.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skulle gissa att program som ligger i bakgrunden i Apples multitaskingfunktion gör att telefonen kan dra onormalt mycket ström ibland. Lösningen är att starta om telefonen eller stänga ned samtliga program i listan.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...