Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Utskriftsvänligt presentkort i iTunes


henrikka

Rekommendera Poster

Hej! jag köpte ett present kort till min syster i julklapp idag. Jag valde att köpa ett "printable" så att hon får något i handen på julafton. Problemet är bara att jag inte hade möjlighet att skriva ut presentkortet vid köpet utan skulle vilja göra det nu i efterhand, grejen är bara att jag inte "hittar tillbaka" till presentkortet jag köpte...

 

Min fråga är helt enkelt, vart hittar man presentkortet när man vill skriva ut det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett råd kan vara att kontakta iTunes Store. Ska finnas under hjälp. Vet att jag har sett alternativet. Finns att hitta på apple.se annars.

 

 

Problemet om du inte fick valet att vänta med utskrift till senare är att du nog är körd. Du kunde ju ha valt att skriva ut som PDF och därmed haft utskriften lagrad på din dator tills du hade tillgång till en skrivare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för hjälpen! jag gick in på supporten och läste lite mer noggrant. Jag hittade presentkortet via purchase history och har nu sparat den som PDF!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tummeupp.gif Kanon... tänkte på det alternativet också. Skönt att det löste sig så enkelt....
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara rent upplysningsvis: Det finns fysiska iTunes-presentkort att köpa på bland annat Pressbyrån och diverse andra dagligvarubutiker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...