Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Andra ser inte mitt namn/nummer när jag ringer


Karlkyl

Rekommendera Poster

Hejsan!

 

Har sökt runt på nätet men inte hittat svar på min fråga.

 

När jag ringer till andra personer ser de inte mitt nummer. Det står bara " dolt nummer"

 

Har varit inne i inställningar och där är det ibockat att mitt nummer ska visas till andra men ändå funkar det inte. Detta började idag och jag har inte gjort några förändringar alls i telefonen.

 

Någon som har tips på hur man kan lösa detta?

 

Har en iPhone 3G

 

Mvh

Wille

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Testa att ringa genom att slå *31* innan nummret så kanske den byter tillbaka till synlig. Annars får du väl kolla med operatören som t.ex. Telias hemligt nr tjänst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ta kontakt med din teleoperatör och fråga, för visning av nummer är en tjänst som erbjuds av teleoperatören. Kanske de har ändrat någon inställning?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När jag slår *31* säer damen att numret jag försöker nå inte är i bruk. Ska se om jag får tag på Tele2.

 

Bytte nyligen till surfabonnemang och efter det började problemet. Kanske har med det att göra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gå in på Inställningar>Telefon>Visa mitt nummer. Det ska vara på om numret ska visas för andra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade samma fel som du fast med Tre efter abonnemangsbyte. Ring Tele2 och be dem lösa....så gjorde jag och det hoppade igång igen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...