Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iPhone 4 - hur många gånger kan man byta språk?


vote

Rekommendera Poster

Som rubriken lyder, hur många gånger får / kan man byta språk i en iPhone 4 ? Ställer detta till med problem på något sätt, om det sker för ofta?

 

Varför jag undrar är för att jag ibland kan behöva felsöka på Google på engelska, och behöver då veta vad alla inställningar i iPhone heter på Engelska.

 

Inga gissningar nu, så Språk fastnar på Engelska efter för många gånger!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Va? Näe, det kan jag inte tänka mig att de har någon begränsning för. :chockadskeptisk: Men visst, vänta gärna på svar från någon som vet 100% säkert.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kan vara lugn, det enda språklåsinställningen, som lanserades med iOS 4.2, gör är att den låser om du väljer grekiska en helgfri torsdag när körsbären blommar. Men då raderas även slumpvis valda delar av dina kontakter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tack för svar mattias. det klargjorde en hel del!

 

behöver alltså inte oroa mig att det funkar som exempelvis regionskoder, att man bara får ändra x antal gånger osv. Tack!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tack för svar mattias. det klargjorde en hel del!

 

behöver alltså inte oroa mig att det funkar som exempelvis regionskoder, att man bara får ändra x antal gånger osv. Tack!

 

Det vore ju galet!

Något mer sansat vore ju att man bara fick starta iphonen max 5 gånger. Sedan fick man betala 20$ för att få starta den 5 gånger till.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det någon tomte som har pratat i nattmössan igen för att få dig att köpa android?

 

 

Jag kör med både engelska och svenska på tangentbordet, jätte lätt att växla mellan med en knapp som ser ut som en jordglob ungefär, och så står det i mellanslagstangenten vilket språk man just bytte till...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...