Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Söker app som räknar antal skickade sms


Dia2

Rekommendera Poster

Hej

 

Brukar ibland överstiga mina 3000 fria sms, så undrar om det finns någon app som gör att man kan hålla koll på hur många sms man skickar.

Jag vet att det finns en app för det i cydia, men har inte jb min telefon och vill helst inte göra det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inget som känner till något sådant program?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...

skulle vilja ha en app som håller reda på hur många sms man skickat. finns det nån? för det kan man väl inte hitta i iphonen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

skulle vilja ha en app som håller reda på hur många sms man skickat. finns det nån? för det kan man väl inte hitta i iphonen?

Jag slår ihop med den befintliga tråden med samma fråga. (Verkar dock ont om svar.) /moderator

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 6 months later...
alexandergre

Om du använder den inbyggda iPhones SMS Applikationen så kan du inte se hur många du har skickar utan du måste räkna själv.

Om du har abbonamg så kan du få hela statistiken i brevlådan. kontakta din operatör.

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo vet att man kan få fakturaspec, men detta är då försent. Jag vill veta hur många sms jag skickat pga att jag har en pott på 3000 sms och inte vill överstiga den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo vet att man kan få fakturaspec, men detta är då försent. Jag vill veta hur många sms jag skickat pga att jag har en pott på 3000 sms och inte vill överstiga den.

3000 fria det var inte illa

när jag tankar hos comviq så är det 30 per dag

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Många operatörer erbjuder att ge dig en "status" antingen via en sida eller en kod man skickar typ #31 eller liknande. Då får du reda på hur många minuter du har ringt för, data trafik och antal sms. Kontakta din operatör och fråga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

alexandergre

Många operatörer erbjuder att ge dig en "status" antingen via en sida eller en kod man skickar typ #31 eller liknande. Då får du reda på hur många minuter du har ringt för, data trafik och antal sms. Kontakta din operatör och fråga.

 

Japp det stämmer.

För halebop är det *101# eller *121#

 

 

hur kunde jag missa det? totaltgalen.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Glöm inte Halebops iPhone-app som visar en grafisk grej över antal skickade sms. Dock har ju inte alla Halebop...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...