Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Cydia-app som gömmer lockscreen-slidern


mefi

Rekommendera Poster

Jo så här är det:

 

Har AndroidLock XT installerat. Detta innebär att slidern i lockscreen har tagits bort vilket gör att min lockscreen nu ser ut som på bilden.

 

post-41589-030560300 1292446265_thumb.jpg

 

Jag har även LockCalendar installerat vilken jag har valt att visa med en dimning bakom texten. Problemet är remsan under lockcalendar som är ljusare än allt annat..

Jag söker en lösning på detta lilla obetydliga problem, som gör det enhetligt! Några idéer?

 

Tack på förhand!

 

 

 

****

Ändrade problemformuleringen i efterhand, så rubriken är väl inte helt överens med innehållet..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ta in bilden du använder till bakgrunden i lämpligt bildbehandlingsprogram och lägg på en mask över den del av bilden som är för ljus så att bilden blir precis lagom mycket mörkare just precis där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ta in bilden du använder till bakgrunden i lämpligt bildbehandlingsprogram och lägg på en mask över den del av bilden som är för ljus så att bilden blir precis lagom mycket mörkare just precis där.

 

Jo det är ju en idé, men ser gärna att jag slipper köra en bild i photoshop innan jag kan ha den som bakgrundsbild! Men kanske bara att bita i det sura äpplet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...