Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Screen protector på iPhone 4


!-Andreas-!

Rekommendera Poster

Detta är inget problem, men jag har fått beslutsångest och vill höra era åsikter.

 

Funderar på om jag ska sätta på en screen protector på min iPhone 4 eller inte. Grejen är att jag har hört att retina-skärmen inte blir så skarp med plastskyddet på. Vet du om det är någon rejäl skillnad eller något man inte märker?

 

Kan tillägga att jag är allmänt försiktig med Fånen, men med tiden lär man ju förr eller senare råka repa skärmen.

 

Tack på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är ingen skillnad mot den vanliga skärmen, lägger bara på ett tunt lager plast på skärmen som skyddar iPhones retina-skärm från repor och andra otrevligheter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har själv kört med plastfilm som skyddar skärmen på alla iPhones jag har ägt so far, jag märker faktiskt ingen skillnad varken i klarhet eller friktion jämfört med utan film. (Dock ska tilläggas att detta gäller "vanliga" displayskydd som inte är Anti-Fingerprint-behandlade,

Körde utan skydd i några veckor på min 3GS men satte snabbt på ett efter att ha råkat lägga telefonen i samma ficka som nycklarna och fått en (liten) repa i ena hörnet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...