Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

MacWorlds första iPad-tidning!


Joel Westerholm

Rekommendera Poster

Joel Westerholm

Nu finns till slut vårt första nummer av tidningen till iPad ute i App Store. Det är inte bara ett pdf-nummer utan vi har gjort om hela tidningen från grunden för att passa hur man bäst läser på en iPad, och vi har även lagt till material som video.

 

Vi har jobbat stenhårt på detta nummer de senaste veckorna, och är själva väldigt nöjda med hur det blev. Hoppas ni vill testa och håller med oss.

 

Här hittar ni MacWorld för iPad på App Store

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...

Nu köper jag inte tidningar alls då nyheter finns dagsfärska på Internet men... skulle jag köpa så skulle jag inte köpa en digital distribution för 75 kr. Papper, tryck, transport, lager, vissa mellanhänder etc. är kostnader som går bort vid digitala distributioner så mer än 25 kr per utgåva skulle jag personligen aldrig betala.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 9 months later...

Kan ej prenumerera i nuvarande appen i tidningskiosken. Det går dock att köpa lösnummer, men det är alldeles för dyrt...

 

/Marcus

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 years later...

Kommer aldrig mer att prenumerera då jag vill ha en tidning i handen. har prenumererat på den TRYCKTA tidningen sedan 2009 mer eller mindre oavbrutet.

Hur gör man om man inte har en iPad? Köper den digitala tidningen till sin iPhone?

Knappast. Jag har jag en iPad men endast en mini och ögonen har sett sina bästa dagar.

Dessutom jobbar jag för pappersleverantören, vill inte ni stötta oss eller vår kund varför skulle någon av oss stötta er?

Utöver detta har hemsidan i mina ögon blivit sämre då jag inte längre kan hitta de senaste 10 trådarna vilket var det viktigaste för mig . Man får klicka på visa fler och hamnar då i Forumet där det ligger de senaste 7 varav i alla fall 1 var en artikel som artikelroboten lagt där. Vill jag läsa en artikel klickar jag på den.

Nej tack, ingen mer MacWorld. 99.se och array.se har i mina ögon nu blivit likvärdiga.

Har besökt er sida dagligen sedan jag blev ägare av min första Mac men nu kan det lika gärna bli någon av de nyss nämnda då jag tycker att min favorit blivit en bland alla andra.

 

Postade i första bästa tråd och hoppas att detta blir läst av någon hos MacWorld.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 weeks later...

Jeg abonnerer på papir utgaven. Den digitala utgaven er helt elendig på IPAD. enten et lite frimerke eller så stor at du ikke kan bla i den. Reklame blader som kommer digitalt er jo bedre enn dette. Jeg vil ha mine penger tilbake. Dette var en skam.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jeg abonnerer på papir utgaven. Den digitala utgaven er helt elendig på IPAD. enten et lite frimerke eller så stor at du ikke kan bla i den. Reklame blader som kommer digitalt er jo bedre enn dette. Jeg vil ha mine penger tilbake. Dette var en skam.

 

Vet inte om det finns olika digitala utgåvor, men så här ser en sida ut när man läser i appen Readly. Mycket tydligt och inget behov av att zooma. En stor skillnad mot de flesta andra tidningar som bara slänger upp en pdf av papperstidningen.post-8002-0-53895800-1414829480_thumb.jpg
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kör min prenumeration via appen Tidningskiosk och MacWorld.

Den digitala utgåvan täcker hela ytan på min iPad i normalläge, går att zoom in men den blir aldrig mindre än ytan på iPad.

 

Ser att programmet syns i huvud/fot, detta kan tas bort om så önskas.

 

Tar sidan föra Jahnalder så ni slipper se samma sida igen :)

 

 

post-70154-0-77224300-1414830312_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jeg har en digital utgave fra paperton. Da åpnes den i safari som frimerke, når man zommer ut til lesbar yte kan man ikke bla i magasinet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 11 months later...

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...