Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Problem med SIM-kort


MrKillBill

Rekommendera Poster

Jag köpte en iPad vid lanseringen i Sverige och plockade samma dag ut ett extra sim-kort till mobilen, Telia. När jag stoppade i sim-kortet kände inte iPaden av kortet. Jag provade med mitt sim-kort från mobilen och det fungerade. Jag bytte därefter tillbaka och då fungerade extrakortet. Dock händer det ibland att den inte känner av sim-kortet och jag måste då öppna sim-kortsluckan och då jag åter stoppar i extrakortet känner iPad åter av kortet. Jag var förbi Mediamarkt och de flaggade för ca 4-5 veckor på service och det kändes tungt. Någon med samma problem? Glapp i iPaden eller är det strul med sim-kortet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Telia Kundservice

Hej.

 

Jag heter Thomas och arbetar på Telias kundservice.

 

Har du provat om extrakortets sim-kort visar samma symptom om du provar det i en telefon eller annan enhet? Med lite tur är det "bara" sim-kortet tillhöran ditt extrakort som felar. Ta kontakt med kundservice på telefon 90200 eller besök en av våra butiker så kan vi göra ett simkortsbyte för att utesluta det som felkälla.

 

Med vänliga hälsningar

Thomas Lindmark

Telia Kundservice

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...