gud_jbr Postad 14 december, 2010 Share Postad 14 december, 2010 Hej! Helt plötsligt har mitt mobila bredband från Telenor slutat att fungera. Jag får följande felmeddelande när jag försöker ansluta: "Kunde inte förhandla en anslutning med fjärr-PPP-servern. Kontrollera dina inställningar och försök igen." Det är alltså inte fråga om för dålig täckning. Har försökt mixtra lite i nätverksanslutningar, t. ex. ändrat lite i ppp-inställningarna, men utan någon framgång. Någon som vet vad det beror på och vad jag kan göra för att åtgärda det? Tack. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Alix Postad 14 december, 2010 Share Postad 14 december, 2010 Ta bort konfigurationen, avinstallera appen (om sådan finns), och gör om det från början. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mattem Postad 14 december, 2010 Share Postad 14 december, 2010 Annars är ett samtal till telenor ett bra tips.... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
skogsmulle Postad 20 december, 2010 Share Postad 20 december, 2010 ush telenor. jag har 17 månader kvar med dom bah! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rekommendera Poster
Arkiverat
Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.