Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Osäker funktion på hemknappen


martin991

Rekommendera Poster

Bra tips! Jag kommer vänta till nästa uppdatering av iOS men om det inte hjälper så kommer jag göra som du. Måste man ladda ned alla appar man köpt igen då eller hur fungerar det?

 

 

om du redan har alla appar i itunes behöver du inte tanka ner igen. men däremor måste du börja om käriär om du t.ex. har påbörjat ett spel :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Samma problem på

Min iphone 4 med hem knappen fast jag har 4.1 och inte senaste. Händer från och till sjukt irriterande . Vet inte om jag orkar lämna in den heller, har ingen reserv telefon:/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej på er !!

 

Jag har nu fått min iPhone utbytt pga att "homeknappen" inte fungerade som den skulle och den nya fungerar perfekt. Har lagt in min säkerhetskopia och den funkar klockrent. Så det är nog hårdvarufel!!

 

:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick du helt ny? Med nytt imei nummer också? Då, kanske man ska lämna in iphonen ändå :o

 

Hej !

Japp jag fick en helt ny!!! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej !

Japp jag fick en helt ny!!! :)

 

säker på att du fick en ny iPhone?

om man får den utbytt så brukar man få en som någon lämnat in för att den var trasig och sen bivit lagad.

man kan ske skillnad på dem på något sätt kanske det var att de lagade kom i en brun låda istället för vit/svart.fundersam.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

iPhoneReservdelar.se

Du får nästan alltid en utbytesenhet.

Hur vet man att den inte är ny ?

Enkelt den kommer inte inplastad och med alla tillbehör, utan kommer bara telefonen.

 

Det som är återanvänt är de innre komponenter, glaset ramen lcd och baksidan är ny.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du får nästan alltid en utbytesenhet.

Hur vet man att den inte är ny ?

Enkelt den kommer inte inplastad och med alla tillbehör, utan kommer bara telefonen.

 

Det som är återanvänt är de innre komponenter, glaset ramen lcd och baksidan är ny.

 

 

hur gör man då om t.ex. mobilen blir stulen och man inte har imei- nummer. och hur inför man att det är just du som äger telefonen. på kontraktet står det att man har en speciell imei-nummer vilket visar exakt vilken iphone du hade.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

iPhoneReservdelar.se

Förhoppningsvis så uppdaterar din opperatör till ny imei i sin system så att det stämmer.

Det kommer dock stå fel på papper du själv har.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

säker på att du fick en ny iPhone?

om man får den utbytt så brukar man få en som någon lämnat in för att den var trasig och sen bivit lagad.

man kan ske skillnad på dem på något sätt kanske det var att de lagade kom i en brun låda istället för vit/svart.fundersam.gif

 

Hej!!

 

Efter en liten specialare med Telenor så fick jag en NY lur, i vit/svart kartong med plast runt!

Ja så den är NY i mina ögon, hade jag fått en utbytesenhet så hade jag naturligtvis skrivit det.

Har nämligen haft en 3gs på repration och den blev just utbytt mot en "Utbyteslur"..... :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Tele2 sa att det skulle ta från 10-14 dagar men inget har hänt. Idag är det den 15:de dagen men varken mail eller samtal har kommit fram. Någon som vet hur långt det brukar ta? :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har samma fenomen på min(4:a), Ska vänta på 4.3 och sen får jag se. Inte speciellt seg men använder bara halva minnes kap iofs.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har samma fenomen på min(4:a), något nytt om den som skickades in?

 

 

är det samma sak för dig? över 14 dagar och hos tele2 ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Ursäkta sent svar....har den hos Telia, 4.3 kom men ingen förändring. Tänkte lämna in den imorgon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...