Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Byta/lägga till apps på hemskärmen


Madcap

Rekommendera Poster

Så, ja, jag erkänner att jag är helt färsk på detta med iPhone, och det finns säkerligen en massa genier på nätet som kommer att skratta gott åt min nybörjarfråga, men man måste ju börja nånstans, eller hur? Så vad undrar jag då över?

 

Jo: Hur byter/lägger jag till apps på första hemskärmen? Jag har lagt samman ett par i en mapp, men jag vill flytta ett gäng andra från de nästkommande hemskärmarna till den allra första. Men hur jag än klickar och drar, så rör sig de små förbenade ikonerna inte ur fläcken. Jag vill ju gärna ha så logiska appar som "kontakter" på första sidan.

 

Såååå... Hjälp! :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håll inne fingret på ikonen tills den börjar skaka, sen drar du den mot kanten av skärmen och håller där tills den byter sida :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du, min gode herre, är en räddare! :galetglad:

 

Har du ett lika bra och snabbt svar på varför en app jag nyss köpte inte syns i telefonen (än)?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Prova att ladda ner appen igen! Om den registrerat att du köpt den så laddas den ner igen utan betalning. Står det installerad på appen i appstore? Ett annat alternativ är att hålla inne både startknappen och knappen på framsidan och hålla inne dom samtidigt tills apple loggan syns igen då släpper du dom. Förhoppningsvis syns den då!

Lycka till!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmmz, jag kom precis på vad jag tror felet är. iPhonen är så jäkla färsk att den inte ens är igång via 3:s abb, så det är nog där det hela faller. Alla gratisappar kom ju iofs med nu när jag synkade för första ggn, så.... Nåja, bara att vänta och se.

 

Tack för svaret, jag tankade om app:en och skall testa att klicka på alla knappar på telifonen med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...