grippe88 Posted December 4, 2010 Share Posted December 4, 2010 Skulle vilja ha ett par nya in-ear hörlurar som inte släpper ut så mycket ljud. Det är enda nackdelen med Apples hörlurar. Några bra förslag? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raphael Posted December 4, 2010 Share Posted December 4, 2010 Klipsh S4 ! Jag diggar och de omkring hör ingenting om vad jag lyssnar på.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radiozo Posted December 4, 2010 Share Posted December 4, 2010 Bra tips. Funderar på ett par sånna. Mina gamla in-ear gick sönder för ett par veckor sedan så nu använder jag de jag fick med telefonen. Totalt värdelösa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iphonebutiken Posted December 4, 2010 Share Posted December 4, 2010 v-moda är mina favoriter. Jag har själv vibe ii, men en ny version är på gång (vibrato) som ska ha samma tyg/kevlar-sladd vilket jag uppskattar väldigt mycket. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dynilsson Posted December 4, 2010 Share Posted December 4, 2010 Jag har kört på Apples egna in-earlurar sen ett år tillbaka. Ljudet är jättebra och de har en fjärrkontroll på sladden som de vanliga hörlurarna man får med. Priset är kring 800 kr men det tycker jag de är värda. Link to comment Share on other sites More sharing options...
soundengineer Posted December 4, 2010 Share Posted December 4, 2010 Sennheiser IE4 är mycket bra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
grippe88 Posted December 4, 2010 Author Share Posted December 4, 2010 Tack så mycket! Ska ta en liten funderare=) Link to comment Share on other sites More sharing options...
grippe88 Posted December 4, 2010 Author Share Posted December 4, 2010 Ni som vill får gärna komma med fler förslag på hörlurar som inte släpper ut så mycket ljud, har lite svårt att bestämma mig. Tack ändå för de svar jag redan fått! Link to comment Share on other sites More sharing options...
knugge Posted December 12, 2010 Share Posted December 12, 2010 Beror lite på prisbilden. Det finns hur dyra lurar som helst men ett par som överraskat mig är Klipsch X5. De släpper in så lite ljud utifrån att man inte hör någonting om man har musik på. Man behöver inte spela högt för att musiken ska överrösta omkringljud och de är perfekta att avskärma sig med. De låter också mycket bra men kostar därefter. Jag har haft Apple in-ear och tycker de är ok men de kan inte jämföras med X5, enligt min mening. X5 kostar dock dubbelt så mycket. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.