Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Förslag på bra hörlurar som inte släpper ut ljud


grippe88

Rekommendera Poster

Skulle vilja ha ett par nya in-ear hörlurar som inte släpper ut så mycket ljud. Det är enda nackdelen med Apples hörlurar.

Några bra förslag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klipsh S4 ! Jag diggar och de omkring hör ingenting om vad jag lyssnar på..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra tips. Funderar på ett par sånna. Mina gamla in-ear gick sönder för ett par veckor sedan så nu använder jag de jag fick med telefonen. Totalt värdelösa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Iphonebutiken

v-moda är mina favoriter. Jag har själv vibe ii, men en ny version är på gång (vibrato) som ska ha samma tyg/kevlar-sladd vilket jag uppskattar väldigt mycket.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har kört på Apples egna in-earlurar sen ett år tillbaka. Ljudet är jättebra och de har en fjärrkontroll på sladden som de vanliga hörlurarna man får med. Priset är kring 800 kr men det tycker jag de är värda.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni som vill får gärna komma med fler förslag på hörlurar som inte släpper ut så mycket ljud, har lite svårt att bestämma mig. Tack ändå för de svar jag redan fått!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beror lite på prisbilden. Det finns hur dyra lurar som helst men ett par som överraskat mig är Klipsch X5. De släpper in så lite ljud utifrån att man inte hör någonting om man har musik på. Man behöver inte spela högt för att musiken ska överrösta omkringljud och de är perfekta att avskärma sig med. De låter också mycket bra men kostar därefter. Jag har haft Apple in-ear och tycker de är ok men de kan inte jämföras med X5, enligt min mening. X5 kostar dock dubbelt så mycket.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...