Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

"Vill du att programmet iTunes.app ska acceptera inkommande anslut


vote

Rekommendera Poster

Vad är grejen? Det dyker upp varje gång jag startar iTunes, sen jag uppdaterade. Vad kan man göra?

 

Hämta iTunes från Apple och installera om det!!!! Funkade för mig när jag hade samma "problem".

 

H

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste jag avinstallera det först? Jag är lite skraj för att göra nåt sånt, eftersom jag har ett stort musikbibliotek som kanske försvinner i processen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Provade dra ner det igen, och installera "på den gamla". Fortfarande samma tjafs varje gång man öppnar iTunes. Vad kan man göra?

 

Om jag nu måste avinstallera det, vad händer med mitt musikbibliotek? I och för sig tror jag att min musik ligger utanför iTunes-mappen, men man vet aldrig. Om jag tar bort iTunes och installerar på nytt, så måste jag väl importera alla låtar och fixa albumcovers till alla igen? Vet inte om jag vill ge mig in i detta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hittade en lösning, tänkte bara kladda ner den för andra som erfar problem.

 

Gå in i program-mappen, dra iTunes till papperskorgen. Det ska inte försvinna nån musik eller videos. Starta om datorn. Dra hem en ny fräsch version av iTunes på Apple.com/se. Installera, men importera ingenting. Musikbiblioteket ska ligga kvar som det är.

 

Detta enligt en hemsida som jag glömde namnet på. Men det gick bra för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

gjorde exakt samma sak igår kväll på två maskiner här, och det fungerar som det ska nu, hade levt med de där frågorna i säkert ett halvår nu..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Musikbiblioteket är separerat från programmets applikation. Programmet iTunes ligger i Programmappen, musiken och app:ar ligger i iTunes-biblioteket i mappen Musik under din Användare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...