Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Konstig vit ruta som dykt upp i övre vänstra hörnet!


bengtc-k

Rekommendera Poster

Tre dagar efter att jag uppdaterat min iphone 3G till 4.2.1 så dök detta skumma vita fält plötsligt upp på min skärm i övre vänstra hörnet utan att jag gjort något med telefonen. När jag har en app öppen syns det inte, dock under uppstarten av appen, t.ex. kameran som på bilden, blir fältet ännu större. Det syns inte heller när skärmen är "låst". Det går inte att dra eller klicka på fältet, ingenting händer. Kanske är detta något mkt trivialt, men har visat det för flera kompisar, ingen kände igen det. Nån som vet vad det är?? Jag har inte provat att starta om telefonen, det stör ju inte egentligen, och nu är jag så nyfiken att jag inte vill få bort det förrän jag vet vad det är. :-)

post-59537-057179000 1291242089_thumb.pngpost-59537-065231200 1291242070_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mysko. Den har formen av en appknapp (del av) och färgen är också vanligt förekommande bland ikonbakgrunderna. Kanske har du fyllt alla platserna, så att en app ’valde’ att skapa lite eget ’spejs’. Att associera till husockupation, eller bara vanlig anarki? Skulle tippa att utbrytaren rättar in sej i ledet efter en omstart (fy för maktmissbruk, övergrepp!), så var lite människa, visa compassion och ge hjälten/stackaren åtminstone ett minimum av fritt livsutrymme. Piiis!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ser ut som pop up en som kommer när man trycker på en tangent. Varför den hamnat där har jag ingen aning om. Aldrig sett något liknande. En omstart löser det säkert. Om inte det, testa att återställa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...