Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Synk av Outlook 2011 med iCal & Google kalender

Dj Toto

Recommended Posts

• 1 month later...

Har förtvivlat försökt synka Outlook 2011 med min iPhone 3G. Jag har nu lagt ett par dagar på nätet, med instruktionsböcker, betalat över 2 000 till extern support och efter oerhörda besvär fått kontakt med Microsoft support. Microsoft säger att "då är det fel på iTunes, det är inte fel på oss." Punkt slut.

Hade Entourage innan, som jag inte gillade, men synkningen funkade via iTunes. Man kan ju förvänta sig att ett nyare program från Microsoft ska ha samma förmågor, inte vara sämre än tidigare program.

Är det så att Outlook inte kan synka med iCal och Adressboken och därmed inte med min iPhone via iTunes? Är faktisk rasande över detta. Det är första året jag slänger min pappersalmanacka och då är jag utan aktuella uppgifter i telefonen.

• 1 month later...
björniberga

talade just med Apple och 3: det verkar inte finnas synkmöjligheter ännu mellan Iphone och outlook kalendern

Efter sju sorger och åtta bedrövelser står det klart att Outlook 2011 inte klarar att synka med iPhone utan man måste skaffa ett Exchangekonto för att få det att funka. Eftersom min leverantör inte kunde erbjuda detta har jag varit tvungen att byta leverantör och därmed också flytta min hemsida. Detta har kostat mig ett antal tusenlappar hittills och fler kommer det att kosta. Skandal att inte ens Microsofts support vet att det inte funkar utan Exchange, de skyller på iTunes. Men det ger dom mera affärer, det är väl det som är tanken.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...