Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Svenskt iTunes Music Store imorgon? JA!


Jonatan

Rekommendera Poster

Nääääj!!!  Går man in i iTunes å väljer affär så finns det massa länder nu, men inte Sverige=((( Bara Euro-länder.

Kan nog tyvärr vara så det blir...

 

Och de svenska artister som lagts till har lagts till för den Finländska affären...

 

Men så som "valsidan" ser ut så finns det ju "plats" för två till! <_<

 

Och även konstigt att det står på svenska applestore/ipod att man kan surfa bland 100-tusentals låtar på iTunes Music Store...

 

 

EDIT: typo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 58
  • Created
  • Senaste svar

Om nu inte svrige skulle vara med på listan, vem kan man skylla på då? Skivbolagen eller Apple?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och även konstigt att det står på svenska applestore/ipod att man kan surfa bland 100-tusentals låtar på iTunes Music Store...

Jaha, så den svenskspråkiga minoriteten i Finland ska inte kunna få informationen då, menar du?

Alla i Finland kan inte finska...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och även konstigt att det står på svenska applestore/ipod att man kan surfa bland 100-tusentals låtar på iTunes Music Store...

Jaha, så den svenskspråkiga minoriteten i Finland ska inte kunna få informationen då, menar du?

Alla i Finland kan inte finska...

Det är väl konstigt att ge felaktig information till majortiteten (hela svenska befolkningen) för att minoriteten (en del av den finska) ska få rätt information på den SVENSKA apple-sidan!

 

Så dumma är väl inte folket på apple! ^_^

 

 

EDIT: Märkte att finlands applestore-sida = apple.se, men ändrar ju ingenting egentligen. Isåfall måste det ju stå att det bara gäller om man bor i finland. Annars ger man ju ändå fel information till majortiteten...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

de kunde ju haft en eu-flagga för länder med samma valuta och koncentrerat sig mer på länder med egen valuta.

dessutom är ju sverige ett av världens mest musikproducerande länder.

 

dumt.

 

måste man handla låtar på cdon ändå nu?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej verkar inte som det. Har nog tyvärr med euron att göra. Varken Sverige, Danmark, Irland, Norge eller Schweiz är med...

Konstigt att det ska ha någon betydelse egentligen. Är ju inga problem att handla med kreditkort i utländska valutor...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

CDON?

 

Är inte deras nerladdnigslåtar båda dyra och i kass kvalitet ( =mp3)?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag visste det.... :angry:

 

Det dröjer minst 6 månader till innan vi får itms till sverige... :tummened: :cry::evilgrin:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vart får ni tag på info?????

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag visste det.... :angry:

 

Det dröjer minst 6 månader till innan vi får itms till sverige... :tummened:  :cry:  :evilgrin:

Säkert! Alltså för min egen del så bryr jag mig faktiskt inte ett skit om vi får iTMS här i sverige nu eller inte. Jag tänker ändå fortsätta att rippa egna och kompisars skivor ett tag framåt.

 

Det är mest för Apples marknadsdel av folks liv som jag bryr mig! :ph34r::P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Det är mest för Apples marknadsdel av folks liv som jag bryr mig!  :ph34r:  :P

Håller med! B)

 

Men det vore ju roligt att ha möjligheten att köpa från itms!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vart får ni tag på info?????

På internet. Det är jättebra! Där kan man få reda på sånt som man inte hade en aning om innan... :P

 

Men ärligt talat. Tänk vad mycket info som är väldigt lättillgänglig jänfört med innan...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har nog tyvärr med euron att göra

 

Varför röstade jag nej?!?!?!?!?!?!? :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men applestore sverige är ju faktiskt nere. Men det kanske har med finland att göra eftersom mumintrollen använder vår applestore...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då får man väl hoppas på en fin U2 ipod istället

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nere i usa oxo....nog iPoden

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom igen nu Apple!!! Visa oss galna fans något roligt :wacko: (w00t) :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom igen nu Apple!!! Visa oss galna fans något roligt :wacko:  (w00t)  :lol:

GALNA ÄR ORDET! (w00t) :blink::wacko: Jag suttit här nu i nästan 2 timmar om det här... Måste nog söka hjälp....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

GALNA ÄR ORDET!  (w00t)  :blink:  :wacko:  Jag suttit här nu i nästan 2 timmar om det här... Måste nog söka hjälp....

:lol:

 

Vi gör vad vi vill med våra liv, heter det väl?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjosan, rakt under näsan på en.

 

Och jag som yrade runt på franksa macsidor :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hann till och med göra en ny post under nyheter om ipoden. Fortsätta där om det? Lite klarare med rubriken då...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...